Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1

Rahim Kisti

 Rahim kisti  o kadar çoğaldiki artık yaş ve zamanlamayı birbirine ayır edemiyor. Rahim kisti Aslında 35-60 yaş arası kadınlarda sıklıkla görülen bir hastalık olmasına rağmen günümüzde hastalık 10 yaşına kadar inmiştir.Üzelerek belirtmek istyorum ki rahim kisti tedavisi aşamasında doktorlar çok ağır ilaçlar kullanarak farklı hastalıklarada davetiye çıkarıyorlar. Bir çok hastayı kistlerin normal ilaç tedavisi gerekiğinde bile hemen operasyonla rahim kisti ameliyatı yapılmaktadır. Bu çok yanlış. Rahim kisti rahimde oluşan kistler kadınların endişelerini artırır. Psikolojik olarak sıkıntıya girmelerine neden olmaktadırlar. Kistlerin genelde rahim içinde rahim dışında ve rahim duvarında oluşan kalıntıların birikimiyle oluşur. Rahim kistlerizamanla büyür ve hastalık yaratmaya başlar. Rahim ağzı ağzında oluşan bakterilerin kistleri tetikleyerek ağrı ve kanamaların yoğun ağrı yamalarına neden olmaktadır. Bu ağrı ve ednşelerin sonucunda daha genç yaşlarda bilinçsizce veya bazı çıkarlarını ön plana koyan doktorlar acımasız bayanları ameliyat altına alarak rahimlerini alınmasına neden olmuşlar. Aslında rahim ağzı kistleri zamanında teşhisi konulursa hasta bilinçlenirse korkulacak bir hastalık değildir.  Çünkü rahim ağzı  kistleri çok az oranlar ilerlerde rahimkanserine neden olurlar. Rahim kisti bayanların hemen hemen her yaşta rahatsızlılık göstermesine neden olur. Rahim ağzı kisti ancak genelde menopoz dönemlerine yakın zamanda daha da belirgin ve büyüyerek ağrı yama ve kanamalarına sebep olmaktadır. Her kist tehlikeli değildir. Ancak eğer zarasız bir tedavisi varsa tedavi olunmalıdır.Çünkü zamanla rahim kistleri kanserleşmeye sebep olabilir. Bu hastalığı yaşamak istemiyorsanız düzenli doktor kontrollerini aksatmadan yaptırın. Rahim kisti tedavi edilmezse ileri yaşamınızda oldukça risk oluşturur.

Rahim Kisti Nedenleri

Rahim kisti asıl nedeni  hormonal düzensizliklerdir.  Peki hormon boğukluğuna neden olan sebepler nelerdir diye düşündüğümüzde zamanında ve mevsiminde alınmayan ve aşırı  hormonla yetiştirilen besinlerdir. Yapılan son çalışmalar özelikle domates,salatalık çilek karpuz gibi kana hızlı işleyen besinler oldukça fazla hormon içerdiğinden bayanlarda ki hormonsal değişikliğe neden olurlar.

Rahimde ortaya çıkan ve nohut büyüklüğünde olan gri renkli küçük yumrularapolip diyoruz. Sebebi muhtelif olmakla birlikte, genelde rahimim iç yüzünü örten zarın iltihaplanmasından sonra ortaya çıkmaktadır. Rahimdeki polipler, kadınların aybaşı kanamalarının şiddetli olmasına, düzensiz rahim akıntısına ve zaman zaman gelen karın ağrılarına sebep olur. Rahim kistlerinde düzensiz dönemlerde mutlaka rahim ve bölgesini temiz tutlmalıdır. Aksine rahim daha fazla bakteri üretir.Hastalığın uzamasına neden olur.

Normalde her adet döneminde overler içinde yumurta hücresini taşıyan ve boyutları 3 cm'ye kadar ulaşabilen folekül adını verdiğimiz bir kist oluşur. Sonra bunun çatlaması ile yumurta açığa çıkar. Kadın gebe kalmaz ise bu dönemden 14 gün sonra kadın adet görür. Ancak hormonal düzensizliklerde bu yumurta taşıyan kistler ya çatlamaz, ya sabit kalır ya da büyümeye devam ederek bizim basit kist veya folekül kisti dediğimiz kistleri oluştururlar. Geçirilmiş over iltihapları, çok fazla radyasyona maruz kalma da over kistine sebep olabilir. Rahim kisti hemen her yaşta ve her dönmede bayanların hayatında görülebilir.

Rahim Kisti Kimlerde Görülür

•    Over kisti özellikle adet gören kadınlarda görülür. •     Adet dönemi başlamayan genç kızlarda veya menopozdaki kadınlarda nadir görülür. •     Ailesinde over (yumurtalık) kanseri, rahim kanseri bulunan kadınlar da riskli gruba girer.

Rahim Kisti Belirtileri ?

Yumurtalık kistlerini kabaca habis ve selim başlıkları altında incelenebilir. En sık görülen iyi huylu over kistlerdir. Yumurtalık diğer organlara göre belirti verme açısından daha fakirdir. Çoğu kez bir şikayet yaratmazlar ve rutin kontroller esnasında fark edilirler. En sık verdikleri belirtiler

-Adet düzensizliği -Karında şişkinlik -Karın ağrısı -Sindirim sistem, bozuklukları -İdrar yolu şikayetleri Over kisti dışında pek çok durum da benzeri şikayetler yarattığından, bu tür yakınmaları olan kişiler genelde durumlarını önemsemezler. Çok fazla büyümeyen bir over kisti karın boşluğu içerisinde kendine rahatlıkla yer bulabileceği için şişlik yapmaz. Benzer şekilde hormon salgısı yapmayan kistler de adet düzensizliği yaratmaz.

Çikolata Kisti

Çikolata kisti kısırlığın en çok etkilen bir hastalıktır. Çikolata kisti çocuk özlemini çekenlerin büyük bir bölümü çikolata kistinden dolayı kaynaklanan kısırlığı yaşıyor. Peki ya kadınların doğal yollardan çocuk sahibi olma ihtimalini zorlaştıran, halk arasında çikolata kisti olarak bilinenendometriozis hastalığı nedir. Endometriyozis, kadın üreme sisteminin sık görülen ve genellikle ağrılı bir hastalığıdır. Bu hastalıkta, normal olarak rahim içini çevreleyen özelleşmiş bir doku tipinin (endometriyum) rahim dışına, çoğunlukla da tüplere, yumurtalıklarınıza ya da leğen kemiğini çevreleyen dokunun üstüne yayılmasıdır. Çikolata kistileri nadiren endometriyal doku leğen kemiği alanının dışına da yayılır. Çikolata kisti a det döngünüz süresince hormonlar olası bir hamileliğe hazırlanmak amacıyla rahmi çevreleyen dokunun kalınlaşması için işaret verirler. Çikolata kisti hastalığında eğer hamilelik gerçekleşmezse, hormon seviyeleriniz rahminizin kalınlaşan iç yüzeyinin parçalanmasına neden olarak düşer. Bu da vajina aracılığıyla vücudunuzdan dışarıya çıkan kanamaya (aylık adet süreciniz) neden olur. Endometriyal doku vücudunuzun başka taraflarına da yerleştiğinde, normal biçimde davranmaya devam eder. Hormon seviyeleriniz artıp azaldıkça her ay kalınlaşmaya, parçalanmaya ve kanamaya devam eder. Yine de, bu yanlış yerde bulunan dokudan gelen kanın vücudunuzdan çıkabileceği bir yer olmadığı için, bu kan içerde sıkışır kalır ve etrafında bulunan dokuyu da tahriş edebilir. Sıkışan kan yumurtalıkta kistlerin büyümesine neden olur. Kistler de, yara dokusuna ve yapışıklıklara -organları birbirine bağlayan normal olmayan doku- neden olabilirler. Bu süreç yanlış yerleşen dokunun bulunduğu alanda, genellikle leğen kemiğinde ve özellikle de adet dönemi süresinde ağrıya neden olmasına yol açar. Endometriyozis aynı zamanda gebeliğe zararlı maddeler salgılayarak kısırlık sorunlarına da neden olmaktadır. Aslında yumurtalıklar ve fallop tüplerindeki yaralar ve yapışıklıklar hamileliği önleyebilir. Çikolata kistigenelde rahim ağzı kistlerine göre daha çok adet dönemlerinde şişme ve ağrı ve kanamaya neden olur. Genelde üreme olamayan yani gebe kalmayan kısır bayanlarda daha şiddetli ağrıya neden olur.

Rahim Kisti Bitkisel Destek için Danışın

Değerli okuyucularım,

Değerli okuyucularım,

Amacım, yaptığım çalışmalar sonucunda faydalı olduğuna inandığım ve bu bilgileri ihtiyacı olan herkesle paylaşmak olduğunu bilmenizi isterim. Ancak değişen yasalar gereği yasak olan bazı terimlerin sakıncalı olduğunu dolayısı ile bu yazıların makaleden çıkarılması gerektiğini bana bildirilmiştir.  Yasalara saygılı olma çerçevesinde çıkması gereken yazıları silmek durumundayım. Bu yüzden öncelikle yaptığım işe, uygulamalarıma ve tavsiyelerime güvenen siz değerli okuyucularımın benim olduğu gibi sizlerinde yeni yasaya saygı duyacağınıza inanıyorum. Bu yüzden silinen bazı yazılar nedeni ile öncelikle siz değerli okuyucularım ve takipçilerimden özür diliyorum.

Tüm dünyada olduğu gibi bizim ülkemizin de güzide doğal yapısı ile endemik bitki örtüsü ile harika bir ülke. Ancak zengin olan bu değerimizi ne yazık ki kullanamıyoruz. Allahın insanlara armağan ettiği, , oksijen, su, toprak ve toprakta oluşan nimetleri, bitkileri insanlarla buluşturmak kadar güzel bir çalışma olamaz. Herbalistlik bitki bilimcisi demektir. Hangi bitki nerde yetiştiğini, ne zaman toplanması kurutulması, gerektiğini, hangi koşullarda depolanmalı ve en önemlisi nasıl tüketilmesi gerektiğini insanlarla paylaşmaktır.

Gerek tanıtım yazısında gerek makale içinde, öncelikle doktor olmadığımı, kesinlikle doktor görevlerini üstlenerek hiçbir şekilde hastaları veya diğer hasta gruplarını  muayyene etmediğimi, tanı  koymadığımı, ameliyat etmediğimi veya başka bir medikal hastane ve benzeri sağlık kurumlarına referans göstererek hastanın üzerinde etki bırakmadığımı, belirtmek istiyorum. Amacım, benden destek isteyen herkese ücretsiz olarak şimdiye kadar yaptığım araştırma ve çalışmalarım sonucunda edindiğim bilgileri ve kullandığım yöntemleri paylaşmak, olmuştur.  Dolayısı ile benimle irtibata geçmek isteyen, destek veya tavsiyelerim den faydalanmak isteyen herkesin bu konuyu iyi bilmelidirler.  Hastalıkta kullanılan bitkisel gıda destekli ürünleri yasal olarak çalışan tüm aktarlara da veya Eczanelerden alabilirsiniz. Tercih tamamen size aittir.

Rahim kisti tedavisinde,Doktor tedavisine ek olarak Doktorunuzun görüş dahilinde Şunları kullanabilirsiniz.

Gerekli olanlar:

Hayıt (yaprak tohum karışık) ,Aslan pençesi, Adaçayı ,civanperçemi,sarı yoğurt otu  bitkilerinden

Kullanışları:

Adaçayıncandan 20 gr , hayıt bitkisinden 200 gr diğerlerinden 50 şer gr toz haline getirin .Günde 3 defa 150 ml (bir su bardağı)kayanatılmış sıcak suyun içine bir tatlı kaşığı  3 dakika demlendirip  yemekle beraber içebilirsiniz. Günde 2 bardak içilebilir.


ÖNEMLİ NOT: Burada yer alan bilgi, yorum ve cevaplar yalnızca tavsiye niteliğinde olup tedavi yönteminizi tespit etmek ya da değiştirmeye amacı taşımamaktadır. Sitemizdeki bilgileri yanlış anlamak, bilgilerin güncelliğini yitirmesi ve buna bağlı olarak doğabilecek olası mağduriyetlerden sitemiz yasal olarak hiçbir sorumluluk altında değildir. Tam bir teşhis ve tedavi için hasta ile doktorunuzun yüz yüze gelmesi gerekir. Bu sitede bulunan bilgileri kullanmadan doğan sorumluluk tamamen kullanıcıya aittir. Siteyi kullanan herkes, işbu şartların yanı sıra kullanım koşulları ve gizlilik Sözleşmesi metinlerimizi okumuş kabul etmiş sayılır.

Herkese bol sağlık dileklerimle

 Herbalist

Erdoğan TEPELİ

Bitki ve Bitki Özleri Uzmanı

37 Yorum

HALİDE ALTINTABAK
SELAM HOCAM ben 13 yasımdan beri düzensiz adet goruyorum 18 yasında evlendım 8 sene sonra normal yollardan kızım oldu.kızımdan 2 sene sonra oglum oldu .şimdi önce sağ yumurtalıkta çatlayan yumurtalar 7 tane ve 8cm boyunda dediler ve adet söktürücü ile geçti 2 ay sonra sol yumurtalaıkta aynısı görüldü fakat 8 tane ve 9cm büyüklüğündeymiş doktorumun değimiyle.yine adet söktürücü kullandım hiç bir değişiklik yok rahim sol yumurtalıktan daha büyük şu an 1 haftadır doktor kontrolündeyim ve ağrım var ayakta ve yürürken daha çok. ağrı kesici olmadan gidişata bakıyorlar eğer daha çok büyürse ameliyata alacaklarmış sizin tavsiyenizi bekliyorum ne yapmalıyım şimdiden teşekkür ederim
30.01.2014
Ezgi GÜVEN
bu kist benim gibi küçük birinde de çıkıyor. napıcam şimdi bi sürü yazı var hep saçma. http://www.insansagligi.net/?p=7 bu sitede de cerrahi müdahale şarttır. asla yumurtalıklara zarar verilmemeli ve alınmamalıdır diyor
20.01.2014
Birsen Ağırbaş
Sol overde 30*27*31 mm boyutlu solit hipoekoik lezyon izlenmektedir. Emara girdim iyi huylu çıktı iki aylık korunma hapı kullanmama rağmen kistler kaybolmadı. Ameliyat önerdiler. Ameliyat taraftarı değilim söylediğinize göre iyi geliyorsa bitkisel ilacı öğrenmek istiyorum. Cevap bekliyorum, saygılarımla...
04.09.2013
gönül hüsran
22 milimlik kist var denildi rahim duvarında kalınlaşma 14 cm yaşım 37 çocuk sahibi olmama engelmi? tedavisi nedir?
21.03.2013
tanriverdi
selam aleyküm hocamkistin kötü huylusu oluyormu 20 cm büyüklüğünde bir kist rahimde yer alırmı kişinin anneolamama riski varmı kistlerdekanserlk bir durum oluyor mu saygılarımla
19.12.2012
sade
SLM hocam esimin hakkinda sorum olacak size esim 2 senedir unv intehapli romatizma tedavisi goruyo son bi senedirde kis oldugunu ogrendik hergun kanama oluyo doktor fitil ve hap verdi faydasi olmadi bize nasil bi tedavi yolu gosterebilirsiniz iyi gunler hocam
10.12.2012
ayşe yılmaz
benim 15 yaşında liseye giden kız kardeşime kist var denildi 4 ve 7 cm miş.bi kaç tane doktora gittik ameliyat denildi yumurtalıkları da alınacakmış ameliyat olursa bizde yaşı küçük olduğu için ameliyat istemiyoruz şimdi doğum kontrol hapı kullanıyor bunu doğal yoldan çözme ihtimalimiz varmı yardımcı olur musunuz
10.12.2012
Banunur
4.5 yillik evliyim. 1.5 senedir bebek istiyoruz. Doktora gittigimde 7 cm lik kist ve cikolata kistim oldugunu soyledi. Dogum kontrol hapi kullandim ve ikinci gidisimde cikolata kistim yokolmustu. Diger kistim icin dogal yol varmi bebek cok istiyoruz yasim 34
07.12.2012
elagül
rahımımde 5cm lik kist var 8 cm olursa alck doktor dedı ltfn yardımcı olurmusnz ilac tedavısı bıle vermedı cok sancılanıyorum ltfn yardımlarınızı bek
18.10.2012
semra hanım
slm bende de rahim kisti görüldü adet de olmuyorum ne yapmam lazım bundan kurtulmam için bana yardımcı olursanız sevinirim bitki olarak ne önerirsiniz
14.10.2012
deniz uzel
merhaba 28 yasındayım 1 yıllık evliyim adetim düzenli 28 günde bir olurum hıc sorun yok ama doktor bana ıdrar torbamın devamında 8 cm çapında büyük bir kistim oldugunu söyledi ve cocuk düşünüyosan engel teskil eder dedı yardımcı olurmusunuz ıyı aksamlar
13.10.2012
elif demir
mrb rahinde 2 tane çok küçük 1 tane biraz büyük kist çıktı doktor fitil ve antibiyotik verdi 1 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı kistler geçmezse yakarız dedi. ben 4 yıllık evliyim hiç korunmadım bebek yapmayı düşünmediğim için denemedim doktor hamile kalma ihtimalin biraz düşük dedi.
13.10.2012
k.gül sağlam
slm benim rahmimde 5 santimlik kist oldugu söyledi amaliyat dendi yumurtalık kisti overde bende olmak istemedi lütfen yardım ediniz.
05.10.2012
aysun tunccan
merhaba hocam ben aslında over kistınden 2 ay önce amelıyat oldun sadece kist oluşumu alındığını söyledi doktorum.ama henüz amelıyat bölgemin sık sık ağrılar oluşmasından dolayı endişeliyim bu ağrıların asıl nedenı ne olabilir birde bu durum çoçuk sahibi olmam konusunda sıkıntı yaratırmı henüz 23 yaşındayım ve evli değilim.cevap yazarsanız cok sevınırım sımdıden tesekkur ederım
04.10.2012
sevilay
slm benim arkadasimdada doktor 5 santimlik rahimde kist oldugu nu soylemis, kardesim, kuzu kulagi kaynatip icmis, ayrica bi bitki daha icmis ve ben ismini simdi hatirliyamiyorum doktora tekrar gittiginde kistin kayboldugunu soylemis.
26.09.2012
dilek
merhaba; 19yaşında ve 2senelik evliyim. Adet düzensizliği var ve yumurtalıklarıma yapışmış bikaç tane kist olduğunu öğrendim ilaç kullanmama rağmen hiç bi etki etmiyor. Yaklaşık 8aydır korunmadan ilişkiye giriyoruz ve çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bunun için ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz? Şimdiden teşekkürler..
24.09.2012
özlem salim
mrb hocam ben bı arkadasım ıcın rahatsz edıyorum çünkü arkadaşım rahımde kıst yüzünden amelıyat oldu ve dikişleri kapanmıyo bılıyorum bu duruma söyleyecek bıseyınız olmaya bılır ama arkadasım ıcın endıselenıyrm ve üzülüyorum sizce neden dikişler kapanmıyo olabılır artı su durumdan snra ne yapmalı lütfen cvp yazın beklıyorm
13.09.2012
hacer hanım
MRH REHİM KİSTİ VE MİYOM VER 3X2BÜYÜKLÜYUNDE KİST VERİLAÇ TEDAVİSI ALDIM VAYDA GÖRMEDİM BİTKİSEL TTEDAVİSİ İÇİN NE ÖNERİSINİZ HOCAM SAGILARIMLA
24.08.2012
Elem Bas
Merhaba hocam. Ben 2 ay önce doktora giddim ve bana dedi ki sende basit kist var 27mm + 30 mm büyük mis.bana hic birsey vermedi bana lütfen yardimci olabilirmisinis basit kist icin ne iyi gelir ve ben 2 sene evliyim ve simdiye kadarda cocugmus olmadi.sizden cevap bekliyorum. tessekkürler
23.08.2012
melike Hanım
hocam benim yumurtalığımda 3cm kist var 2 senelik ewliyim ama çocuğum yok çocuk sahibi olmak istiyorum lütfen yardımcı olun
09.08.2012
Arzu Hanım
merhabalar. geçen hafta 3 doktora gittim 2 dr. rahimde kist var dedi. 1i ise kist var ve 1.5 aylıkda hamilesiniz dedi. dün ise kistlerimden biri patlamış. rahmimi alma durumları varmı acaba.bebeğime bişi olurmu. yaşım 39.
07.08.2012
Arzu Hanım
mrhb şikayetim adet düzensizligi bugün doktora gittim 2 tane kist oldugunu ögrendimtam tam anlamıyla daha tedaviye başlamadık tahlil sonucunu bekliyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz tşkrlr
01.08.2012
Aliye Hanım
MeraBa Benim rahimin içinde sislik var büyüyo zaman zaman bazen kayboluyo bazen buyuyo içimde h issdeyrm akıntı ve koku çok var doktorlara gittm bana sadece mantar enfk. dediler ve içimeki sislqi goremedler verdikleri ilaç ii gelmıyo bende ne var bilmiyorum kımse bişey demiyor .
30.07.2012
şükran Hanım
hocam ben 24 yasındaym 1,5 yıllık evliyim ve cocuk sahibi olmak istediğim için doktora gittim ve sol yumurtalıkta over kist oldugunu söylediler tedavi olarak herhangi bişey söylemediler ve cok aşırı sancı yapıyor gerekirse bende sizin söylediğiniz yöntemi kullanmak isterim bunun için ne yapmam yada ne kullanmam gerekirse yaparım
27.07.2012
funda yiğit
43 mm kist görüldü ama tedavi olarark hiçbir yol söylenmedi sürakli ilaç kullanıyorum işe yaramıyor buna bir çözüm var mıdır
13.07.2012
gül demir
slm hocam ben 38 yaşındayım ve adet kanamam iki üç aydır durmuyor yapılan muayenede rahim duvarı kalınlaşması ve basit 22 mm kist belirlendi bana progestoron hormonu önerildi veya hormonlu ria fakat 3 yıl öncede derin ven n trombozu geçirdim ve coraspirin kullanıyorum sürekli kanama aşırı olduğumdan beri bıraktım ne yapmalıyım hormonu kalp damardcı doktorm önermiyor fakat ozaman rahim alalım diyorlar beni aydınlatırsanız sevinirim çok çaresizim bu yaşta aldırmakta istemiyorum rahmimi vereceğiniz cevaba şimdiden tşkrlr
25.06.2012
ZAHİDE ÖGET
hocam ablam beş aydir evli ama rahminde kis var ilaçla geçmiyor doktorlar diyo ameliyat olsa çocuk sahibi olamaz ne yapacağimizi bilmiyoruz rahim kisti için bize yardimci olsanız çok seviniriz
05.05.2012
Yasemin Hanım
benim kardeşimde rahim kisti çıktı bu hastalık kendisi daha 19 yaşında doktor ameliyat olman gerekiyor demiş ancak vücudu yaptığı için ileride tekrar olabilirmiş bitkisel olarak bunun tedavisi bize ne kadara mal olur bunu öğrenebilirmiyim 4 cmden büyük rahim kisti yardımcı olursanız çok sevinirim
25.04.2012
emine mert
meraba adetimden on gün sonra tekrar kanamam geldi.bu şikayetle doktora gittim 5 cm rahim kistim olduğunu söyledi kanımın temiz olduğunu söyledi ve diğer arkadaşlar gibi banada doğum kontrol hapı verdi.bu ilacın işe yarayıp yaramıycağıda belli değil.yaramazsa ameliyat olcaksın dedi.ayrıca ilacın yan etkilerini görüyorum ve beni cok etkiliyo.eğer başka bi yöntem varsa lütfen bana yardımcı olun ben bu ilacı kullanmak istemiyorum.şimdiden cok teşekkür ederim..
09.04.2012
Meral GÜVEÇ
Rahim kisti yaklaşık 3 önce doktor ultrason sonucunu bana söylediğinde sol tarafta 28-29mm olduğunu söyledi geçen 2 gün önceağrılarım oldu tekrar doktora gittiğimde baktı bunlar bayağı büyüdüğünü söyledi. Rahim kisti şikayeti olan iş arkaşaım sizden bitkisel ilaç kullanmış 15 günde tamamen geçmiş. Banada rahim kisti tedavisi için gerekli birkileri önerebilirmisiniz. SaygılarımlaBu arada Artvinden yadım orayamı gelmeliyim kargo ile gönderebilirimisiniz .
09.04.2012
Cennet TARHAN
Merhaba burddurdan size yazıyorum izmir ayrancılarda kuzenim sizden rahim kisti için otlar kullanmış hem sağ hemse sol yumurtalıktıkta varmış 25 günde hepsi geçtiğini söyledi.Lütfen ben çok müzdaribim banada yardımcı olun.İzmire mi gelmeliyim iyi geceler.Rahim kisti için hangi bitkiler iyi gelirse almaya hazırım.
09.04.2012
Makbule YERSİZ
Erdoğan bey merhaba bu mesajı atarken çok düşündüm. 46 yaşındayım 6 defa rahim kistinden ameliyat oldum . Rahim kisti yüzünden 2 evlilik yaptım ve şu an evli değilim Şunu söylemek istiyorum bu hastalaık aslında çok bayanda vardır nerden biliyorum deseniz çok hastane gezdim ve çok bayanla tanıştım rahim kisiti yüzündende çok bayanın evliliği salantıda. İlk eşim inanın çok sevgiyle aşkla evlendik sadece bu yüzden ilişkiler ister istemez duraklama dönemine giriyor ancak bu yüzdende ağrı ve sancıyla olmayacağına göre evliliği bitrmrk durumunda kaldık .İkinci eşinlede 1,5 sene akalbildik malum aynı durum. Şimdi çok şükür rahim kisti çok ufak tefek bir kaçtane rahim kisti vardır sizin metinizi duydum alanlar çok mmenun bende faydalanmak ve tedavi olmak isterim yardımcı olurdsanız büyük sevap kazanırsınız. Saygılarımla başarılarınızın devamını dilerim.
09.04.2012
Canan KAYA
Merhaba erdğan bey doktor sol over kanalda 4 cm büyüklüğünde kitle lezyonu olduğunu söyledi.Rahim kisti daha önce vardı sizin yardımlarınızla yok etik ama şimdi de bu çıktı ne yamam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz.teşekürler
09.04.2012
Cemile KUŞAN
Hocam merhaba bir komşumuz sizden rahim kisti için 2 aydır bitkisel ilaçlar kullanıyor ban söylediğine göre rahim kistin büyüklü 8,6 imim bir ay sonra kontrole gitmiş 3,4 inmiş . Çok sevinçli çünkü ameliyat olması gerekiyormuş. Ancak bu bitkileri kullandığı için ameliyat gerek kalmamış. Rahim kisti oldukça ufalmış Bende de aynı sorun yani rahim kisti var,fakat 4 ay önce doktora gittim 4 cm yakın demişti benim yaşım 48 bende doktora gidip son testi yaparak rahim kisti için şifalı bitki kürünüzden faydalanmak istiyorum: ayrıca sayfanızda görmüş olduğum rahim kistinde tedavi olan referanslarınızda gerçekten güven verici. Başarılarınızın devamını dilerim.
09.11.2011
Hilal Çerkez
Rahim kisti genelde bizde ailesel olarak hemen hemen tüm bayanlarda vardır. Hele adet dönemine gediğimizde müthiş ağrı oluyor. Rahim kisti için doktor hepimize aynı tedavi uyguluyor. Rahim kistini doğum kontrol hapını vererek tedavi etmeye çalışıyor. Ama fayda etmiyor. Hocam. Sizin bitkilerinizden rahim kisti hastalığından tamamen tedavi olan bir işyeri arkadaşım anlattı bende sizin sitenize girdim gerçekten kendinize özgün araştırmacı bir yönteminizle en fazla iki ayda rahim kistini yeneceğini söylemişsiniz. Ama ben 2 değil 4 ay kullanırım yeter ki kurtulayım. 3 yaşında kızım var ondan da çok endişeleniyorum ne olur bize yardımcı olurumsunuz. İyi geceler.
09.11.2011
ARİFE TÜRKEŞ
26 yaşında 4 yıllık evliyim yaklaşık 5 aydır korunmadan ilişkide bulunuyoruz çocuk sahibi olmayı istiyoruz doktora gittiğimde 4,68 cm çapında bir rahim kistim olduğunu söyledi doğum kontrol hapı başlayacak ama ben o ilacı kullanmak istemiyorum bunun başka bir yöntemi varsa satın almak istiyorum
09.10.2011
Zelal DEĞİRMEN
Merhaba Kasıklarımda ağrı ve adet dönemlerimde şiddetli ağrılarım oluyordu. Kadın doğum uzmanına gittim ultrasona girdim 5x8 mm rahim kisti olduğunu söyledi İlaç kullandım rahim kisti az ufaldı. Bitkisel olarak tedavisi varmı diye araştırdım daha önce Herbalist Erdoğan Tepeli Beyden Bitkisel karışımlı bir kür kullanan arkadaşım bana telefonunu verdi aradım rahim kistini en fazla 1 ayda tedavi edeceğini söyledi kargı ile ilaçlarımı aldım birkaç bitki ve Bitki özleri kullandım gerçekten 33 gün sonra doktora gittim tekrar ultrasona gidim 1x2 mm inmis rahim kistim için bir aylık daha kulandım çok şükür şimdi daha rahtım. Rahim kisti önemli bir hastalıktır. Rahim kisti zamanında tedavi edilmezse birçok kadın hastalığına neden olur. Saygılarımla.ZELAL DEĞİRMEN
09.07.2010

Yorum Gönder

İsim Soyisim (Gerekli) :
Mail (Gerekli) :
Telefon :
Hastalık :
Mesaj :