Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1

Herbalist Erdoğan Tepeli Şifalı Bitki ve Bitki Özleri Uzmanı Hoşgeldiniz

Burada yer alan bilgi, yorum ve cevaplar yalnızca tavsiye niteliğinde olup tedavi yönteminizi tespit etmek ya da değiştirmeye amacı taşımamaktadır. Sitemizdeki bilgileri yanlış anlamak, bilgilerin güncelliğini yitirmesi ve buna bağlı olarak doğabilecek olası mağduriyetlerden sitemiz yasal olarak hiçbir sorumluluk altında değildir. Tam bir teşhis ve tedavi için hasta ile doktorunuzun yüz yüze gelmesi gerekir. Bu sitede bulunan bilgileri kullanmadan doğan sorumluluk tamamen kullanıcıya aittir. Siteyi kullanan herkes, işbu şartların yanı sıra kullanım koşulları ve gizlilik politikası metinlerimizi okumuş kabul etmiş sayılır.

Günümüz Hastalıkları

Kahraman Lenfositler

Kahraman Lenfositler
Savunma Sisteminin Baş Kahramanları: Lenfositler Savunma sisteminin en temel hücreleri lenfositlerdir. Vücutta dışarıdan gelen düşmanlara karşı verilen zorlu sava...

Louis Pasteur

Louis Pasteur
Louis Pasteur 1822 yılında Fransa’nın Dura bölgesindeki Dole kasabasında dünyaya geldi. Pasteur kimyager ve daha sonra bakteriyolog olarak yaşadığı çağda, tıbbın ...

Kasık Mantarı

Kasık Mantarı
Kasıka Mantarı orjinal tıbbi isimi “Tinea cruris” genelde erkek ve bayanlarda kasık bölgesinde oluşan bir infeksiyon hastalığıdır. Kasık mantarı isimi...

Gırtlak (Larenks) Kanseri

Gırtlak (Larenks) Kanseri
Gırtlak kanseri ust solunum hastalıklarında yani kulak burun boğaz hekimliğinde önemli bir yer almaktadır. Hastalık ufakta olsa belirtileri varsa mutlaka uzman bi...

Başarılarım

Tedavi Öncesi
Tedavi Sonrası
Tedavi Öncesi
Tedavi Sonrası
Tedavi Öncesi
Tedavi Sonrası

Hasta Görüşleri

irfan önder - Tarih : 01.08.2014 - Hastalik : Pankreas Kanseri
eşim 44 yaşında pakreans kanseri olduğu söylendi başka organlara atlamamış sizin tavsiyenize muhtacım teşekkür edrim
ali osman özkurt - Tarih : 01.08.2014 - Hastalik : İltihaplı Romatizma
sayın hocam benim eşimde halsizlik eklem yerlerinde ağrı midesinde şişlik sırt boyun ve belinde ayak bileklerinde ağrılar var sabah kalktığı zaman kollarında uyuşma oluyor.ayrıca kilo kaybıda gözlendi önerileriniz nelerdir sizden cevap bekliyoruz saygılarımızla 01.08.2014
emine sezer - Tarih : 01.08.2014 - Hastalik : Sedef Hastalığı
Meraba kolay gelsin oncelikler ben yaklasik 6 senedir sedef hastasiyim kullanmadigim ilac kalmadi simdi ise dermovate krem kullaniyorum naptiysam yok olmadi psikolojim bozuldu doktorlar aliscaksin yapabilecek bisey yok dediler.bitkisel ilaclar kullandim daha cok fazlalasti bunun bi caresi dermani varsa yardimci olurmusunuz
ismail karaçor - Tarih : 30.07.2014 - Hastalik : Ter Bezi İltihabı
18 yıldır koltuk altımda hem sağ hem sol bıktım hocam ne olur yardım edin
bihter uğurtaş - Tarih : 21.07.2014 - Hastalik : Beyin Tümörü
mrb hastalığım benign interakranial hipertansiyon(beyinde ödem var) 7 ay oldu tedavi görüyorum ve gözümü tehdit ediyo ödem baskı yapıyor diazomid kullanıyorum fakat iyileşen bi sonuç yok.Yardımcı olursanız sevinirim... iyi çalışmalar.