Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1Slideshow Image 1

Herbalist Erdoğan Tepeli Şifalı Bitki ve Bitki Özleri Uzmanı Hoşgeldiniz

Burada yer alan bilgi, yorum ve cevaplar yalnızca tavsiye niteliğinde olup tedavi yönteminizi tespit etmek ya da değiştirmeye amacı taşımamaktadır. Sitemizdeki bilgileri yanlış anlamak, bilgilerin güncelliğini yitirmesi ve buna bağlı olarak doğabilecek olası mağduriyetlerden sitemiz yasal olarak hiçbir sorumluluk altında değildir. Tam bir teşhis ve tedavi için hasta ile doktorunuzun yüz yüze gelmesi gerekir. Bu sitede bulunan bilgileri kullanmadan doğan sorumluluk tamamen kullanıcıya aittir. Siteyi kullanan herkes, işbu şartların yanı sıra kullanım koşulları ve gizlilik politikası metinlerimizi okumuş kabul etmiş sayılır.

Günümüz Hastalıkları

Louis Pasteur

Louis Pasteur
Louis Pasteur 1822 yılında Fransa’nın Dura bölgesindeki Dole kasabasında dünyaya geldi. Pasteur kimyager ve daha sonra bakteriyolog olarak yaşadığı çağda, tıbbın ...

Kasık Mantarı

Kasık Mantarı
Kasıka Mantarı orjinal tıbbi isimi “Tinea cruris” genelde erkek ve bayanlarda kasık bölgesinde oluşan bir infeksiyon hastalığıdır. Kasık mantarı isimi...

Aynısafa

Aynısafa
Aynısfa bitkisi Türkiye yaklaşık 15 çeşidi bulunmaktadır. Bir çok sitelerde hep birbirinden alıntı yaparak yanlış bilgilere neden oluyorlar. Aynısafa bitkisinin k...

Şeker Hastalığı

Şeker Hastalığı
Şeker Hastalığı Şeker -Diabet, hastalığı, sık görülür ve ciddî sonuçlara yol açan bir hatalıktır. Şeker hastalığı ülkemizde artık çok küçük yaşlarda otaya çıkabil...

Başarılarım

Hasta Görüşleri

Ayhan DEMİRCİ - Tarih : 14.10.2017 - Hastalik : Hepatit -b Nedir
Hocam ben hepatit-b tasıyıcısıyım.Bitkisel destek için yardımcı olursanız sevinirim.Bitkisel desteğin yanısıra neler yapmak gerekir.Bu hastalıktan kurtulabilirmiyim?
Kemal kocaman - Tarih : 04.09.2017 - Hastalik : Köpek Memesi
Bu kadar iyileştiğini söyleyen bir çok arkadaş var..lütfen sizden ricam biraz inancınız varsa beni arayıp bunun gerçekliğini paylaşırmısınız..
Selma Sarıkaya - Tarih : 23.07.2017 - Hastalik : Köpek Memesi
Hocam Annem icin yazıyorum gitmediyimiz doktor kalmadı... Annem Ankarada yaşıyor hastalıgı köpek memesi basliyo koltuk altinda baslamışti.. 7 senedir cikiyo.. Ne olur Allah rizası icin ne yapmamız gerekiyo.. Kullanmadigimiz ilac kalmadi...
seher avcı - Tarih : 23.07.2017 - Hastalik : Vitiligo
merhaba hocam babamdada bu hastalıktan var ve zaman zaman hızla cogalıyor .bazen cogalması duruyor. bazı bitkisel tedaviler denedık. doktorada gitti ama bir çözüm getirmedi n eyapabiliriz
Mehtap Durmuş - Tarih : 21.07.2017 - Hastalik : Köpek Memesi
Merhaba Erdoğan bey banada 3 sene önce bu teşhisi koydular fakat bahsettiğiniz kadar kötüleşmedim antibiyotik tedavisi uygulandı aylarca sonra geçti şimdi ara ara kabarıyor fakar irin ve akıntı olmuyor ilerlememesi için bana öneriniz olurmu? Teşekkürler